hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم|داوری 11 اثر نمایشی در جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان

قم|داوری 11 اثر نمایشی در جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان

دبیراجرایی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گفت: 23 اثر به دبیرخانه رسید که از این شمار 11 اثر به بخش مسابقه راه یافت.



دکتر حسن ندافی در گفت و گو با رویداد ایران، با اشاره به برگزاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، بیان کرد: این جشنواره از امروز چهارشنبه 27 آذرماه سال جاری کار خود را در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در پردیسان کار خود را با اجرای هشت سانس نمایش و هشت جنگ آغاز کرده و در روز پنج شنبه نیز سه سانس نمایش و سه جنگ اجرا می شود و در روز جمعه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

وی با بیان اینکه از نظر موقعیتی پردیسان بسیار مظلوم واقع شده است، تصریح  کرد: افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در پردیسان برگزار می شود و همچنین برای جذابیت این جشنواره از شخصیت عروسکی «جناب خان» و یکی از هنرمندان معروف کشور که کودکان و نوجوانان وی را با نام هنری « خاله شادونه» می شناسند دعوت شده اس.

دبیراجرایی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد: حضور در این جشنواره برای همه گروه های سنی به ویژه کودکان و نوجوانان آزاد است تا بتوانند از فضای جشنواره نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه نمایش هایی که در این جشنواره روی صحنه می رود کار هنرمندان نونهال عضو کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان است، تصریح کرد: برخی از این هنرمندان نونهال در کانون هایی که در سطح استان فعالیت دارد، دوره های آموزشی را با حضور مربیان مجرب طی کردند و اکنون برای حضور در این جشنواره آماده شدند.

ندافی با بیان اینکه سعی شد شرکت کنندگان در این جشنواره صد درصد از اعضای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان باشند گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره یا در نقش مربی یا از اعضای ارشد نمایش هستند.

وی با اشاره به شمار آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره بیان کرد: حسین فدایی حسین و اکرم مهدی زاده به عنوان کارشناس از 23آثار ارسالی که به دبیرخانه ارسال شده بود 11 اثر را انتخاب کردند که این آثار در بخش مسابقه به رقابت می پردازند.

  دبیراجرایی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: آثار ارسالی به این جشنواره توسط علی بیطرفان، علی فرحناک و حسین فدایی حسین داوری می شود و در نهایت سه اثر برتر انتخاب شده و در اختتامیه تجلیل می شوند.

وی، مدت زمان تمرین برای نمایش های این جشنواره بیان کرد: آثار ارسالی به این جشنواره بسیار قوی و پرمحتوا بود و این نوید را می دهد  که می شود به آینده این هنرمندان نونهال امیدوار بود و حرفی برای گفتن در سطح کشور می توانند داشته باشند.

نداف بیان کرد: کارگردانانی که آثارشان در این جشنواره به نمایش گذاشته می شود در گروه سنی نوجوان زیر 18 سال قرار دارند و در مقاطع متوسطه اول و دوم به تحصیل اهتمام دارند.

وی با تبیین شعار این دوره از جشنواره گفت: « نمایش تمرین زندگی ساختن آینده است» شعار این دوره از جشنواره در سراسر کشور است که امیدواریم بتوانیم در تحقق  این شعار گام های جدی برداریم.

دبیراجرایی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گفت: این دوره از جشنواره به صورت منسجم برای نخستین بار است که برگزار می شود.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد